Mys.

Igår var vi som sagt på bio. Filmen var mycket bra. Fast väldigt hemsk för att vara en BECK film om ni frågar mig =) Jag är väldigt lättskrämd, kunde inte sova på flera veckor efter att jag sett "sjätte sinnet" ;)

Innan filmen började så var vi och tog en hampis. Tänkte gå på MAX men där var det jättemycket folk så vi gick på "tasty" istället. Första gången jag ätit där. Det var väl helt OK, men jag föredrar max.

Sen åkte vi hem en jättesnabbis och hämtade lite grejs, iväg till Rutvik och hämtade upp en sovande Holger och sen till Sinksundet igen. Kollade lite TV och sen sov vi!
Vaknade kl 10.40 i morse! (ja H har ju såklart ätit lite då och då men vi klev upp 10.40)

Nu planerar jag packningen till Kiruna. Vi åker ikväll eller tidigt i morgon. Mycke som ska med. Vi tänkte vara borta 1 ½ - 2 veckor... Kläder kan man jusåklart tvätta där. Men babygym, babysitter osv osv. PUH.

Nä. Nu ska jag mata min bejbis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0