Onsdag.

Idag har vi inte gjort så mycket. Var till Rutvik och lånade en gåstol åt Holger.. Tänkte köpa en ny på barnens hus igår, men när jag såg vad dom kostar så ändrade jag mig. Ska köpa en bättre begagnad om/när jag hittar någon. Tills dess får Linneas gamla funka. Han går inte så mycke i den. Han sitter mest å leker med grejerna som är där =)

Köpte 2 hinkar på Rusta igår. En 5 liters och en 10 liters. Tänkte ha som bärhinkar. Men det verkar inte bli så mycke bär plockade dock :( På fredag jobbar Stefan fm så då tänkte vi fara ut en sväng om det är bra väder och om Maj kan passa Holger.

Idag vet jag inte vad vi ska göra. Holger somnade precis, hoppas att han sover nån timma!
Vill ha nått att pyssla med. Funderar på att plocka kottar och pinnar och spraya dom vita och ha i en kruka på balkongen. Har funderat lite på det och tänkte inte på att jag inte sagt åt Stefan att jag funderat på det utan sa bara helt plötsligt "Jag tror jag ska gå och plocka kottar"

Han trodde jag blivit galen. Men sen fick jag förklara vad jag ska ha dom till =)


Nu tänkte jag ta en dusch. Måste ju passa på medans lillhjärtat sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0