Peppar peppar....

Alltså. Igår när jag lagt mig i sängen så tänkte jag "tänk vad skönt att vi aldrig haft nå vaken nätter med Holger, visst han vaknar ibland, äter och somnar om, men aldrig så att han varit vaken en hel natt"
Somliga straffar gud med detsamma, eller hur är det man brukar säga?
I natt vaknade Holger och ville INTE sova. fick bära omkring på honom lite och natta honom igen... Som tur var så somnade han efter kanske 20 minuter.. Men ändå.
Han är dålig i magen också vårat stackars lilla hjärta. I natt har jag fått byta 3 bajsblöjor!! Och han bajsar aldrig på natten annars *peppar peppar ta i trä*
Direkt han har ätit så har han bajsat. Min älskade lilla unge...

Nu sover han i vagnen. Promenerade ner till konsum när Stefan gick till jobbet. Och Holger somnade i vagnen när vi nästan var hemma igen! Hade tänkt lämna vagnen nere i tappen, men eftersom att H sov så drog jag upp den.


NU ska jag kolla om jag hittar nå fina kläder åt mig. Sen sortera in de rena kläderna i garderoberna och sen bädda rent i sängen. Längtar redan tills det är kväll och jag får gos ner mig i reeeeena sängkläder med mitt stora hjärta!


Kommentarer
Postat av: Anna

Nä spjälskyddet är inte nå ikeaskräp. Tyckte deras spjälskydd såg ut som "hejkomochhjälpmig" ungefär.. men man får väl det man betalar för. Spjälskyddet är i alla fall av märket Micki som jag för övrigt har fått dille på :) Jättemjukt och fint i satin...dyrt (300kr) men ändå billigare är det RättStart spjälskydd som bleknade! USCH för sånt!

2010-08-23 @ 19:28:30
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0