Si så där ja

Nu är Hoggis med i guds familj och alltihopa!

Dopet gick bra. Han kräktes lite på fadder Kristoffer, mamma, pappa och sig själv (bara fadder Pernilla som klarade sig...) Vi åt go fika och jag tror att tårtan som jag gjorde själv var godast! Förutom att marsipanen var lite för tjock. Och alltså helt omöjlig att skära igenom!! Köpte vit marsipan från ett bageri. Svindyrt. Skrev Hogges namn på tårtan. Innan vi hade tagit den till Rutvik. Dum ide. La folie över tårtan när vi tog dit den (har ingen sån där tårtkupa) Och hela namnet blev såklart utsmetat!!! Jaja. Den var god.

Fikat gick bra och han fick en massa (för mycket) fina presenter!!

Igår for vi ut till stugan och grillade lite mat. Nicke och Elin kom och hälsade på och Stefan och Niklas tog nån öl och badade bastu. Jag å Elin åt chips och snackade skit ;) Holger sov.
Sen sov vi där. Blev lite trångt med alla 3 i samma säng men det gick bra! =)

Ikväll ska vi på bio. BECK levande begravd ska vi se! Holger ska få vara hos fammo Maj under tiden!
Första gången han får vara hos barnvakt, eller ja han var ju med Maj när vi tog bort arwen också. Men första gången som vi ska ut och "roa oss" utan honom.


Har satt köpstopp för mig själv (Och stefan tycker att Holger också har det han behöver, men vi får väl se hur det blir med det ;) )

Och nu har jag hittat ett par jeans som jag känner att jag bara måste ha!!! Måste nog övertala mig själv att jag faktiskt behöver och förtjänar dom där brallorna. Som faktiskt tom är på rea! Och dom finns i min stl.
Är det inte meningen då att jag ska ha dom?

Det var min kära vän Ida  som tipsade mig om hollywood.se..


Nu var det länge sedan jag köpte jeans åt mig själv. Förra sommaren tror jag att det var. Och dom jeansen är numera förstora :/

Nä. Jag tror jag klickar mig vidare till hollywood.se och beställer dom där brallsen NU.


Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi är så taskiga att varken Alice eller Astrid får tllhöra guds familj, de får hålla tillgodo med mig och T haha.



Beckfilmen var jättebra tykcer jag. Några härliga Gunwaldkommentarer innehöll den också:)



Klart du förtjänar ett par jeans! Om de du har är för stora så måååste du ju ha några byxor att ta på dig:)

2010-08-03 @ 19:45:59
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0