Torsdag

I natt har Holger sovit bra! Han somnade vid 19 tiden igår (han sov bara 1 timma på dagen) Och sov till 00.30 då han åt. Sen sov han till 03.30 och åt igen. Kl 04 ringer Stefans telefon. Både jag och Holger vaknar.Vem fan ringer till nån kl 4?!? Efter många om och men så somnade H om. Sov till 06.30 och då klev vi upp.
Nu sover lillis igen. Skönt! Tror jag också ska slumra lite här på soffan =)
Eller så gör jag iordning mig i lugn och ro. För vi ska in till stan en sväng sen.

I morgon ska vi göra ett seriöst blobärsplocknings försök. Tycker att det är så himla trist med "bär industrin" idag. Givetvis för att dom behandlas som slavar dom stackars asiaterna (för det är väl mest asiater som kommer?) Men också för att dom plockar upp alla bär! Vars i fan ska man åka för å hitta blåbär?

Nä.. nu vila i 10 minuter sen fixa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0