trasig.

Min bebis måste vara trasig. Igår somnade han vid kanske 22 tiden. Vaknade 01.30 och åt. Vaknade igen 03.30 för att käka. Sen 04.30. Och sen ville han inte sova. Han har istället legat och sparkat som en galning och slängt med huvudet. Kl 8 gav jag honom åt Stefan. Idag var det min tur att få sovmorgon. Först var Hoggisen på dåligt humör = jag kan inte sova. Sen när Stefan gått ut med honom i vagnen så började hunden gnälla och hoppa vid dörren. När hon slutat med det så sov jag i kanske 15 minuter innan Stefan kommer instormandes och tänder lampan i sovrummet och letar efter myggnätet. Sen går han och lämnar lampan tänd!!! Så då klev jag upp.
Och insåg att hunden hatr bajsat i mammas och pappas sovrum. Och kissat i mammas "målarrum" Så det var bara att städa upp det.... Hon skämdes nå så fruktansärt. Hon låg i hallen med tassarna på nosen. Stackarn hade ju försökt säga att hon vill gå ut....

Min kusin har köpt en häst. För 60 000. (galet?!?) Från Spanien (galet?!?) Som hon sen har haft stående hos en tant i kurra som jag tror är lite alkoholiserad (galet?!?) Oförsäkrad, eftersom att hon inte fått ta dit en veterinär för tanten (galet?!?) Hästen rymde. Skadade benet och fick avlivas.
I say no more.


Igår var vi och hälsade på finaste Tessi en sväng.

Nu ska vi till farmor och fortsätta med trädgårdsarbetet. klippte häcken där igår. Vilket jäklans jobb alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0