Typiskt.

Tänkte att jag skulle kolla om jag hittar nå kläder åt mig. Vars tror ni att jag kommer på mig själv med att sitta och titta??? babyshop, polarn och pyret och HMs barnkläder. Typiskt. Och nu fick jag ont i huvudet så jag ooooorkar inte sitta vid datorn längre. Min garderob behöver fyllas på med lite nya fina höst kläder. Tror jag ska ta mig in till stan nån dag i veckan å titta lite. Utan Holger.

Funderar på vad vi ska äta idag. Tacos kanske?

Ska åka till stugan vid 19 tiden men det borde gå rätt fort. Tror vi äter efter det. Men måste handla också.

Holger har börjat äta gröt 1 gång om dagen. Det tycker han är gott! Och han är riktigt söt när han har gröt över hela ansiktet. För han ska ju självklart leka bil också medans han äter. :)

Nä. Lillis sover. Tror jag ska göra det en liten stund jag också.

Kommentarer
Postat av: Anna

Så bra att Hogge tycker om gröt. Mika är inte lika positivt inställd till gröt men vi kämpar på. Däremot äter hon allt annat vi stoppar i henne och det är ju tacksamt!



Mika hade en period när hon lekte bil i princip jämt fast aldrig då hon åt tack och lov :) Det är väl nån "fas" bara :P

2010-08-23 @ 11:31:20
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0