ZzzZzZzzzzZZzzz

Holger sover i vagnen utanför huset. Stefan sover i våran säng.
Jag har rensat blåbär. Var och plockade med Ida igår. Ikväll ska vi äta middag hos min farmor och jag tänkte baka en blåbärspaj till efterrätt..
På måndag börjar allvaret. Då är semestern över och jag ska börja äta nyttigare och röra på mig mera. Fast nu när vi varit i jukkas så har det blivit väldigt många promenader!

I morgon åker vi hem. hem ljuva hem! Hem till våran 180s säng och spjälsäng till Holger. (har en spjälsäng här också, men inget spjälsängsskydd. Ska bli skööööönt!

Nu ska jag bege mig mot fammo. Pappa och farbror Jan håller på att måla huset.

Kommentarer
Postat av: Malin

Skrikbebisar är de allihopa:) Nu ska de helt plötsligt aktiveras ;)



Oj när du skriver om träning blir jag påmind om de där löparskorna som jag köpte i våras.. Kanske dags att ge sig ut en sväng innan snön är här:)

2010-08-19 @ 20:00:36
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0