Dagens..

Åkte in till stan strax innan kl 10 och mötte upp Jennie och hennes söta barn V och E på kulturens hus kl 10.

Strosade på stan och köpte julklappar åt söta små barn (inte mitt eget) Åt lunch på waynes och sen åkte jag och Hoggis till storheden en sväng för å köpa en grej som vi inte hittade i stan. Fanns inte på coop så vi åkte till ICA MASKI och där fanns det typ det jag skulle ha. Inte riktigt men det får duga i krig. =)
Normalt sett handlar vi aldrig på maski. Gillar inte affären alls och blir bara stressad av att vara där (kanske för att jag aldrig är där och inte hittar någonting i kombination med att det är stooooort)
Sen plockade vi upp Stefan på jobbet och for hem.

Nu sover Holger och Stefan är och hämtar lite käk. (Orkar inte laga mat idag... heller) =)


På tal om kulturens hus.... Tänkte parkera i kulturens hus p-hus iom att det är så jävla kallt ute och deras p-hus är varmt. Körde in, svängde första höger och började leta parkering. När jag skulle svänga vänser ner till en annan del av parkeringen så kommer det en jävla kärring i en lite nyare bil och bara kör rakt mot mig, nästan in i mig. Hon verkade inte ha många koppar i skåpet! Började iaf backa då jag förmodade att det är nog en sådan grej denna dam inte klarar av. Alla rutor var igen immade och hon började tuta att jag skulle backa mer! Efter många om och men så hamnar jag bakom denna odåga. Hade även typ 3 bilar bakom mig och då ska kärringen vända! På ett ställe vars man helst inte ska stanna alls (just där man kommer in i garaget) Jag hade öppet ena fönstret och det hade hon också Så jag skrek "Men kör för fan här kan du ju inte vända FATTAR DU VÄL?!?!" Hon börjar nästan grina  och skriker "Men jag kan inte köra i såna här garage" och kör ner till plan 1. Det gör jag och Hoggis också och parkerar. (Långt ifrån kärringen)

Om man inte kan köra i p-hus, vad fan ska man då in i dem att göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0