Första..

Igår höll Holger på å klättra på soffan och vardagsrumsbordet. Han ramlade och slog sig och fick sitt första blåmärke! På kinden.. Min stackars lilla prins vad han grinade igår. Tyghjälm skall inhandlas idag eller i morgon =)

Jag sitter och eldar adventsljus och slår in julklappar. Holger sitter och leker med paketsnöre.

På onsdag eller torsdag åker vi till jukkas!! Har en julklapp kvar att inhandla innan dess. Vad köper man till sin pappa i julklapp? Fick pappa på julklappslottningen och jag tror att han fick mig. Det är typ högvinsten, att pappa ska köpa julklapp åt en. Han köper alltid bra grejer =)

Nu börjar lillis bli gnällig. Dags för lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0