Jobba jobba..

Igår jobbade jag 17.00-22.00 på statoil på hertzövägen, dom skulle ha julbord eller nått sånt! Så då tar dom personal från andra stationer så att alla ska kunna vara med! Vart liiite tjorvigt iom att Stefan skulle börja jobba kl 22! Men jag fick gå lite tidigare så han kom bara 5 minuter sent till sitt jobb.
I morgon ska jag jobba på "min" statoil från 11.00 till 18.00. Inte kul att jobba men det blir ju kul sen när lönen kommer =)

Eftersom att det blev lite som det blev igår (Stefan och Holger kom å hämtade mig från jobbet och så släppte vi av Stefan på hans jobb) så somnade inte Holger förrän vid 23 tiden!! På tok för sent!! Sen vaknade han kl 7 i morse av att nå mongolida hantverkare bytte dörr hos grannen (eftersom att brandkåren fick bryta sönder hans dörr här för ett tag sedan...) Det lät så himmla trevligt när dom borrade i betongväggarna! och som en extra bonus så visslade den ena å den andra sjöng "rudolf med röda mulen" Fattar dom inte att det ekar i hela huset?!?!?

Trodde dom vi klar men icket, nu håller dom på där igen. Och Holger har precis somnat! Vaknar han nu av deras liv så skäller jag ut dom. Dom jävlarna. (okej okej dom gör bara sitt jobb, men ändå!)

Skickade precis in begäran av föräldrapenning. Aningens sent!! Blev ett fel också. Måste ringa dit men det gör jag lite senare. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0