Lucia!

Idag har vi bara varit inne! Skönt!=)

I morgon ska vi in till stan en sväng. Fika med mammorna (och barnen såklart) på M&P.

Vi håller på å baka pepparkakor. Eller jag har bakat en plåt med kakor och nu skulle Stefan baka några.. Han bakar kukar. Dom får han ta med på jobbet! :)
Han tyckte även att när vi (han) ändå håller på så kanske vi kan göra pepparkakshuset till ett horhus... Njaa.. Kanske inte! =)


NU ska jag låta honom kuka ifred och jag ska kolla halv åtta hos mig.

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha här spårar baket alltid också iväg, lussebröst och pepparkakskukar är väl normalt? Trodde alla gjorde sånt, horhus var en fin idé;-)

2010-12-13 @ 20:06:54
URL: http://jagmittiallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0