SJ SJ gamle vän...

Alltså. Vi åker till Kiruna den 22/12 (mest troligt, annars den 23e på morgonen) Vi måste åka hem den 26/12 då Stefan börjar jobba den 27e. Jag hade hemskt jättegärna stannat några dagar! Förra året stannade jag (och Arwen) till den 30/12 och åkte tåg hem. Funderade på att göra nå likande detta år fast med Hoggis då istället för Arwen.
Problem 1. SJs sida hänger sig när jag ska kolla biljetter.
Problem 2. Hur ska jag få med mig allt?? Bilstol, vagn och allt annat?! Var nog bökigt när han satt i babyskyddet. Nu har han ju en större bilbarnstol.
Problem 3. Hur ska jag isf roa Holger på tåget? Det lär ju vara knökfullt med folk överallt! Första gången vi åkte tåg (3 månader sedan kanske) Då ville han hoppa hela resan. Det orkade inte mina axlar och armar. Andra gången (typ en månad sedan) Då var han gnällig och det blev inte bättre av att vi stod still i Boden i 1 timma.

Ja, Finns 1000 problem till, såklart. Lättast hade vart om Stefan tar tåget hem. MEN då ska han ta sig från tåget hem plus att han ska klara sig utan bil i flera dagar (borde eg inte vara ett problem då vi bor 3 minuter från hans jobb, men han kommer aldrig att gå med på att va utan bil iaf)

Så. Summa kardemumma. Vi måste nog åka hem den 26.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Nej! Klart ni ska stanna :-) han kan gå till jobbet spec om det är så nära, bättre att ni är med familjen i Kiruna när han ska jobba (å leka med oss på gruvtrollet ;) än att sitta i Luleå..

2010-12-16 @ 12:33:54
Postat av: Maria svarar till Madde

Ja, det tycker jag med... Ska diskutera saken med honom sen när han vaknar (han jobbar natt)

2010-12-16 @ 13:00:24
Postat av: Anna

Jag instämmer med Madeleine!!! Ni får inte åka hem så snabbt! Blir ju jättetrist :( Be Stefan ta semester eller så kan han sjukanmäla sig :P Som hans jobb har behandlat honom så kan de gott och väl få ta det!

2010-12-16 @ 15:12:02
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0