28 dagar.

Idag är det EN månad kvar tills lilleskrutt är beräknad att komma ut! en KORT månad! 28 dagar "bara"!

Både jag och Stefan HOPPAS att h*n kommer ut liiite tidigare.. Om kanske sisådär 2 veckor. Eller Nu.

Igår var det livar värre i magen. H*n knölade på hela dagen! Idag har det varit stilla där inne. Har bara känt lite små buffar! =)
Håller på å tvätta bebisens täcke, kudde, sängkläder osv. Ska på barnens hus nån dag och inhandla nån filt också. Annars har vi nog allt! I tisdags kom babyskyddet! Nu ska vi bara montera basen i bilen så är vi redo! =)
Skönt att ha ett babyskydd med bas. Så att det bara är att "klicka" dit det och samma när man ska ha ut det. Slippa hålla på med bältet varje gång!
Vi hade tänkt hyra babyskyddet. Men efter att Stefan också ringt och pratat med gubben (som jag pratat med före jul och då lät han väldigt oseriös och... full?) Och Stefan sa samma sak. Den där gubben hyr vi inget babyskydd av. Så vi beställde ett på nätet. från samma sida som vi köpt vagenen ifrån. Det kostar lite mer. Men det känns värt det.

Så idag ska jag fixa i ordning spjälsängen. Bädda den å så där. Kanske en aning tidigt.. Men som sagt.. vi hoppas ju på att h*n behagar att hitta ut tidigare än 18/3 =)


Har förresten en lånetelefon från telia just nu.. en huawei (?) Riktigt skräp alltså. Hatar den! Ska leta fram min gamla telefon och använda den tills min kommer tebax! (både laddaren och telefonen har åkt in till sony ericsson på lagning)


Nä. Tvättstugan nästa!

Kommentarer
Postat av: Emma

"Den där gubben hyr vi inget babyskydd av" haha=) näe det var nog ett klokt beslut;)

2010-02-18 @ 13:58:00
URL: http://alfa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0