8 februari 2010

Så var det måndag igen!
I morse hade jag MVC tid kl 8.30.. Stefan jobbar fm och kunde inte följa med.. Kl 8.15 går jag ut på parkeringen, Ingen bil.. Ringer till Stefan å frågar vars bilen är (hittade inte garage-taggarna så jag antog att den va på parkeringen) Men. Då har han ställt bilen i garaget och sen satt taggarna (elektroniska nyklar typ) på ett smart ställe. Slår vad om att han glömt dom i bilen!! Så jag får SPRINGA till MVC! Just precisz då var jag inte världens gladaste! Kommer in på vårdcentralen 8.29, anmäler mig i receptionen och får sitta och vänta till 8.45 ungefär.. Väger mig och konstaterar att jag gått upp 7 kg. Har börjat få massa vätska i kroppen = jobbigt.
Magen mäter 32 cm och bebis hjärta slår som bara den! 148 slag/minut ungefär..  Bebis ligger fortfarande med huvudet neråt!
Promenerar hem och får oooont i ljumskarna.. Sen har jag bara tagit det lugnt hela dagen. Varit ut med vovven en sväng.

I lördags var vi på IKEA och handlade grejer åt bebis. Skötbord, kudde, täcke, sängkläder mm.. Inte mycke kvar att fixa!
När vi kommer hem på lördag em/kväll tänkte vi laga kyckling-tacos. Men kylen har under dagen förvandlats till en frys och allt har frusit.. alla grönsaker, mjölk, smör.. ALLT.
Blev en väldigt tråkig tacos med bara bröd och kyckling.

Igår gjorde vi inte så mycket. Promenerade och handlade lite käk.

Nu ska jag börja med dagens middag. Kyckling och ris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0