FASTER

Japp, igår blev jag faster till en liten tjej. Vet inte vad hon ska heta men det blir säkert nått fint namn!
Nu längtar jag bara ännu mera efter våran lilla skrutt! MEN... Det känns som att den kommer att stanna där inne FÖR ALLTID!

Idag är det fettisdag. Och även fast jag åt en semla igår så ska jag äta en idag också. Sådeså!
Jag och stefan ska åka på storheden och köpa varsin semla på trend när han slutar jobba kl 15. (han äter med vaniljkräm, jag med madelmassa)
Innan vi beger oss mot storheden måste vi åka förbi telia med min telefon.. Funderar på om den kommer att explodera snart eller nått... Fick ett meddelande på den när jag hade den i laddaren "allvarligt fel ta ut laddaren och använd inte telfonen, kontakta sony ericsson call center för mer info" HM..

I lördags var vi och promenerade på isvägen. Mycket skönt! Dock hade jag ONT så jag fick gå med små små steg

I söndags var vi utanför mammas och pappas stuga i sinken och grillade korv. Också mycket mysigt! Det var väldans jobbigt att plumsa ner till strandkanten bara. (hoppades väl i hemlis på att det skulle sätta igång förlossningen, men INTE)

Så. Har lite grejer kvar som jag vill hinna med innan bebis kommer (typ plugga, resa jorden runt, bygga hus... muahahahah nä jag skojja) Mer åka till Kiruna en sväng, Få babyskyddet och bli "bekant" med det, tvätta upp de sista av bebiskläderna Och måla om skötbordet! Så om en vecka ungefär så ska jag börja S P R I N G A i trappor och plumsa i snön med höga knän! Eller... funderar ju på att åka till kiruna om en vecka... så vi säger att jag ska börja med det där om TVÅ veckor! (Hoppas att det inte börjar hända grejer när vi är i kiruna..)


Nä.. en dusch nu innan jag ska plocka upp Stefan!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Kul! Grattis Faster! :)

2010-02-17 @ 08:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0