Fredag 5 februari 2010

Sitter i soffan med datorn och hunden i knät.. lite trångt då magen också tar upp ganska mkt plats! =) Lilla arwen har typ magsjuka (?).. hon har spytt och mår inte alls bra..
Igår kväll kom min lillebror hit. Trevligt! Idag har han åkt till Umeå en sväng men han kommer hit igen i morgon!
Vi var på stan en sväng idag. Han skulle köpa ny jacka och nya skor.. Skor hittade vi inte men en jacka köpte han på hardwear för ½ priset. Grymt snygg var den!!

I morse när jag vaknade kunde jag inte röra på mina fingrar!! Dom satt som fast i "knutet läge" Försökte skaka på handen (det var på vänster hand) men det hjälpte inte! Fick dra dom i rätt läge.. hehe..
Bebis har fått en ganska rolig dygnsrytm. Flera dagar i rad nu har den hållt på å sparka som FAN vid 22 tiden! Och sen igen på morgonen vid 06 tiden =) så mysigt! Igår såg och kände kristoffer också hur det sprattlade där inne!

Funderar på om jag ska väcka min sambo?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0