Klagomål.

Fick klagomål från Ida igår. att jag inte uppdaterar nog ofta =) Så jag får väl försöka bli bättre på det då hehe.

NU tänkte jag lägga in bilder på magen som jag tog nyss. Jag ser ut som fan men titta inte på mig. titta på magen. hihi :)

Stefan jobbar.. Ovanligt! Han jobbar typ aldrig helg. tom arwen blev lite fundersam i morse. Undra om hon fattar att det är helg?
Hon klev upp med honom och ville följa med. Det brukar hon inte göra! När han kliver upp ur sängen brukar hon vara snabb som attan på att hoppa upp å lägga sig på hans sida! Söt vovven! När Stefan gått ut gick hon och kollade i alla fönster efter honom =) Sen kom hon till sängen och la sig... Vi sov nog till kl 10 eller nått. Skönt!
Hade tänkt gå på en längre promenad med henne idag. Men Vi skippar det! Svinkallt ute!! Får inte på mig mina tjocka täckisar. Så jag får gå med mina tunna, och dom kan jag inte stänga helt hehe =) Så det blir lite kallt. Stefan får gå på prommis med henne när han kommer hem.

Sen ska vi en sväng på barnens hus och köpa en filt till bebis! Och spjälsängsskydd eftersom att det vi köpte på IKEA var för litet! *morr*




Ja... magen i vecka 36+1. Inte sååå stor! Men nu har det börjar bli riktigt mycke värsta i fötterna och händerna!
Igår när jag SLET av mig sockarna så hade jag samma mönster på fötterna som de va på sockarna hehe...

Slänger in 2 bilder från förra helgen också.

 Stugan sett från stranden där vi satt å grillade korv =)

 Å så världens finaste arwen nere vid stranden =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Du måste nog införskaffa handledsskydd omgående låter det som. Det gjorde jag..hjälper lite i alla fall! Finns på apoteket!

2010-02-20 @ 17:49:59
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0