Min tand är lös

Min tand är lös... eller hur e de sången går? Iaf så är inte min tand lös men den är fan trasig och det gör ONT! Ringde folktandvården och fick en akut-tid. På måndag. Jippie Yey vilken rolig helg! "Ta alvedon mot smärtan" sa hon. Inte för att en alvedon eller två är nån större fara (för bebis alltså) så känner jag verkligen inte för att proppa i mig massa piller! Eller för mig spelar det väl mindre roll. men jag vill inte proppa i bebis massa piller! Då blir väl h*n pillermissbrukare som ungeför 50% av sina släktingar på både min och stefans sida.

Har sovit dåligt i natt.. haft ont i tanden och handen (jo faktiskt) handen domnar bort hela tiden! nu kan jag typ inte böja på vänster hands ring och långfiner.. VÄTSKA! usch!
När jag legat vaken i natt har jag funderat på vilka idioter man eg är släkt med. Har hört att man kan skilja sig från sin släkt. Men måste man skilja sig från alla isf? Ungefär 2% av alla mina släktingar är ju faktiskt riktigt normala. På pappas sida är nog % lite högre. Men det är också där de absolut STÖRSTA idioterna finns. (mor och dotter dricka sprit, knaprta tabletter och terrorisera folk) Dom på mammas sida är nog mest lite lama i skallen.

Nä. Gå ut å promenera med hunden sen duscha.. hämta stefan från jobbet kl 15 så vi kan handla nå middag... inte för att jag kommer kunna äta nått med den här jävla tanden.

Arwen är förresten väldans söt. I morse har hon legat med huvudet på min mage å känt när bebis rör på sig.. Sen har hon tryckt nosen mot magen och liksom buffat lite. Hoppas verkligen det kommer att gå bra med arwen och bebis........

Hade tänkt ta en bild på magen och lägga upp. Ska bara hitta min gamla telefon först... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0