Skotta snö..

Det brukar tydligen våran granne östen göra, han var så glad här förra veckan när han kom vinglandes med en spade i högsta hugg. Han hade köpt den på ÖB sa han.. Stefan tror att han har hittat den i sophuset (den hade väl sett sina bästa dagar för några år sedan) Så vi funderade på vars han skottar snö.. Han bor ju som sagt i lägenhet.. och han har ingen balkong... Så igår träffade Stefan honom i trappen.. Då sa han att hade hade varit och sopat av bilen.. Men.. han har ingen bil! Eller jag hoppas då det iaf. Har aldrig sett honom helt nykter! (stefan har sett honom nykter en gång. då sa han att allt var slut.. spriten och pengarna..)
Så då är frågan.. är det nån annans bil han går och sopar av?
Vi har som funderat på om han är riktigt 100.. han kanske är lite smått senil eller nått?
När vi flyttade in reagerade jag över att han hade en julkrans på dörren (det var i september) Sen strax före jul så var den borta! Och nu är den tillbaka igen... Han tog som ner den när den eg skulle ha hängt där =)
Jag hade kunnat skriva en hel blogg om Östen... = )

Igår när Stefan gått till jobbet och jag låg i soffan för å kolla enn csi avsnitt så började bebis leva om som fan!
Jag kunde inte ligga på sida för då blev den alldelens galen! Så jag fick ligga på rygg helt enkelt!

Vi var på soc igår.. för att stefan skulle erkänna faderskapet.. Nu är det gjort! Hon soc tanten sa att hon tror att det är en tjej i magen... men men vi får väl se!
Sen när jag tog på mig jackan så sa hon att man inte kan tro att bebis ska komma om en månad lite drygt.. Men det är väl en liten bebis där inne då antar jag... magen följer då kurvan! Eller så får vi världens största bebis... som ligger långt bak =) Igår kväll när jag la mig i sängen kändes det som att den höll på att mosa mina revben... tack så mycket det ska jag komma ihåg! =)

Nä.. ska ringa å väcka lillebror en 3e gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0