Sol sol sol!!

Väldans fint väder ute!! Fast kallt!!
Jag och arwen har varit ute på en liten promenix. Uppfriskande!!
Ska röjja lite här hemma.. Och tvätta lite kläder! Hade tänkt börja med det i morse redan men har hållt på å tjorva med en massa annat!
Lillebus i magen lever om! Men inte på nätterna nu den senaste tiden iaf! SKÖNT!
Köpte som sagt täcke å grejer på IKEA. ska tvätta de idag och sen bädda spjälsängen som nu har fått flytta in i vårat sovrum!
Vi tyckte båda två att spjälsängen passade bättre på Stefans sida så den får stå där. Min tanke då var att vi helt enkelt får byta sida när bebis kommer.. Men han vill ha bebis på sin sida.. så.. ja varsego! Tror dock han kommer att ändra sig när bebis väl är här... =)
Måste skriva en lista på allt vi behöver.. tror dock att vi har det mesta nu! Igår köpte vi en termometer och fixade babyskyddet!
Idag tänkte jag att vi skulle dra oss till lulebo för att beställa nytt golv till hallen och köket! Mörkgrått/svart blir det! Det funkade inte att ha klickgolvet i köket då golvet är alldelens ojämt! + att det blir alldelens för hårt att stå på nån längre stund! Så det golvet ska vi ha i gäst/bebisrummet....
Ikväll/natt börjar OS! Vi hade tänkt vara vakna och se invigningen... (vet dock hur det kommer att sluta..sovandes)
Annars blir det nog rätt chill i helgen... Måla om skötbordet är väl det enda! (så fult i trä/vitt så den får bli helt vit)
Vi köpte en sån där "skötbordsmadrass" på IKEA.. Igår när vi var på barnenshus så kollade jag på typ likadana å dom var typ 3 ggr så dyra på barnenshus... Sjukt!

Nåväl. Diska lite å sen ner i tvättis!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe näedu jag har en känsla om att jag kommer gå över tiden...långt över dessutom :/



Ja IKEA är inte dumt ibland.. jag tyckte inte de hade råmycket till bebisar men tex skötbädden är det ju jättebra pris på! Lätt värt!



Skulle tro att ni kommer byta plats för det underlättar ju att ha bebis nära när du ska amma, för det blir nog svårt för stefan att göra :P

2010-02-12 @ 15:47:24
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0