Sova sova

Alla sover.
Stefan och arwen sover i sängen. Mira sover på soffan.

Igår åkte vi till Kiruna med tåg från Boden. Eftersom att det inte finns nån långtidsparering på tågstatione i Luleå så körde vi till Boden och lämnade bilen utanför Stefans pappa. Det tog ungefär 15 minuter att gå till tågstationen därifrån (hade nog gått fortare om jag hade kunnat gå i vnligt tempo och om arwen inte hade varit dålig i magen...)
Tåget skulle komma till boden kl 16.48 och avgå kl 17.12. Tåget kom kl 17.35 och gick kl 17.37 (typ) Vi fick springa mot vagn 64 vars vi skulle sitta. Sen kom vi (jag) på den smarta idén att vi skulle kliva på tåget och gå igenom alla vagnar till våran plats.
Som tur var så klev vi av igen. Utanför vagnen står tant konduktör och frågar till vilken vagn vi ska. "64" svarar jag. Det var nästa vagn. Vi klev på och hant inte ens sätta oss innan tåget rullade iväg. TUR att vi klev av. Annars hade vinog varit i  Stockholm nu. För det var nämligen dit dom vagnarna som vi var och sprang i var påväg.
Pappa kom och hämtade oss från stationen och vi for hem till jukkas och drack en kopp te innan vi gick å la oss.
Jag har klivit upp kl 8 ungefär. Börjar bli lite trångt att sova i en 105´s säng nu med min stormage! =) (speciellt när arwen ocks vill sova i sängen... Hemma har vi en 180´s säng. Grymt skönt!

Idag är det 20 dagar kvar tills bebis är beräknad! TJUGO dagar. PANIK! Vad har jag gett mig in på? =) HUR ska jag kunna ta hand om en liten bebis? Nä.. allt kommer nog att gå jättebra. Jag vill ha min bebis NU! Eller nä.. den får gärna stanna där inne tills nästa vecka. Vill inte behöva åka Kiruna - gällivare och ha ont ont ont.. Specielt inte när det är -30 ute.

NU tänkte jag ta mig till konsum och handla lite. Tänkte baka en morotskaka =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0