TJOCK

Det kanske är lite svårt att komma ifrån när man skaffar bebis. MEN. Jag hatar att vara tjock! Och jag kommer INTE att sakna magen när den är borta! Jag vill ha min bebis NU!
Provade ett par jeans häromdagen. Eller försökte prova kanske man ska säga. Jag fick inte på mig dom. Jag fick dom inte ens över knäna! Och dom har varit lite stora för 1 år sedan. Ja. vill manha en bebis får man väl offra sig. Och givetvis tycker jag att det är värt att gå upp 10 kg för att få min bebis. Men jag tycker inte om att vara tjock.
Vissa säger ju att dom känner sig vackra när dom är gravida. Jag känner mig tjock.
Snälla bebis kom ut nu!

Igår var jag till mvc.
Bebis hjärtljud låg på ungefär 152 slag/minut.
Min mage mätte 34 cm
Och nu har jag gått upp lite drygt 7 kg.


Nä. nu ska jag duscha

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag saknade min mage, det bästa är ju att man kan äta vad man vill & folk ser att man är gravid & inte bara tjock;)

2010-02-23 @ 17:12:38
URL: http://darkwinged.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0