10 veckor

...Kvar!

Jepp, idag är det prick 10 veckor kvar tills bebis är beräknad att komma! (18 mars) Den kan ju bestämma sig för att komma innan det *hoppas* men jag tror att den kommer att komma 2 veckor senare... den 1 april!!

Håller på att plocka bort julen här hemma. Bara gardinerna i vardagsrummet och stjärnan kvar!

Funderar på vilka gardiner jag ska sätta upp i v-rummet... Vill eg ha dom som jag hade i min lägenhet i Kiruna.. Men dom är hetl svarta.. Och då blir alltind svart här inne. Soffan är svart, tvn är svart, tv bänken är svart... bänken från Ikea är svart... bordet är svart.. Så tror de får bli Stefans "gamla" gardiner som är svart/vita =)

Mamma och pappa har varit här och hämtat mira (som har varit här sen i söndags) Känns lite tomt och tråkigt här nu!!!

Ska titta lite skidåkning på tv, stryka gardiner och vänta på hjärtat! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0