18 Januari 2010

Idag är det 2 månader kvar till 18 Mars 2010. Läskigt.

I helgen har jag inte gjort mycke vettigt! Målat lite i köket!
Stefan har haft måna projekt på gång. I lördags slutade han snusa! Sen började han måla/tapetsera i "lillhallen". Nu är det klart och fint  blev det! Ska till lulebo å beställa nytt golv nu i veckan.

Idag tänkte jag ta mig i kragen och åka och panta alla flaskor och burkar som har tagit över "diskbänks-skåpet"

Är så sjukt sugen på allt som är onyttigt! Gärna med nån form av colasås! *dregla*


Nä.. Nu ska jag klä på mig.

Kommentarer
Postat av: Linda

ja nu närmar det sig verkligen, snart står man där med bebis....wilmer kom ju 3½ vecka tidigt så jag e beredd närsomhelst...

Var kul att träffa din föräldrar i vemdalen oxå....Wilmer tyckte de var så roliga att leka med....Din pappa e ju en riktig lekfarbror...

Kram

2010-01-18 @ 12:17:35
URL: http://lindiz1983.blogg.se/
Postat av: Linda

ja nu närmar det sig verkligen, snart står man där med bebis....wilmer kom ju 3½ vecka tidigt så jag e beredd närsomhelst...

Var kul att träffa din föräldrar i vemdalen oxå....Wilmer tyckte de var så roliga att leka med....Din pappa e ju en riktig lekfarbror...

Kram

2010-01-18 @ 12:18:00
URL: http://lindiz1983.blogg.se/
Postat av: Anna

det brukar ju bli så när det ska till att sluta snusas.. de måste sysselsätta sig för att inte bli galna :P

2010-01-18 @ 20:30:19
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0