21 Januari 2010

Sitter och tittar på nått dåligt program på 5an "is she really going out with him?" Är det ett skämt eller? Finns det tjejer som faktiskt är tillsammans med såna idioter??

Idag har vi inte gjort så mycket ännu. Stefan är på jobbet, arwen sover. Lilleskrutt i magen verkar också sova!
I natt har den faktiskt varit lugn! Eller iaf när jag ligger på rygg. Men jag kan inte sova på rygg!!! Det värsta som finns! Jag vill sova på mage!!! Men då blir den helt tokig där inne.. inte så konstigt kanske... Och om jag ligger på sida blir den också galen =) Eller då sparkar den mig i sidan som är mot sängen. (Frågade bm senast jag var där om det är dåligt för bebis om jag sover på mage, tänkte att den kanske blir mosad eller nått.. ;) men det är tydligen ingen fara!Hon sa att OM jag kan sova på mage så är det fritt fram!)
Idag är det exakt 8 veckor kvar... (till 18mars)

Näe... ska ta å kolla lite på "sjukhuset"


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har alltid varit en "magsovare" men direkt då jag fick veta att jag var gravid kunde jag inte längre sova på mage...nåt psykiskt liksom :) när vi köpte vår nya säng så fick vi veta att de som sover på mage inte alls sover bra =ingen bra sovställning. Ofta sover man på mage för att sängen är för oskön för att kunna sova på rygg/sida.

Numera sover jag på rygg eller på sida och det är då mycket skönare + att jag sover mycket bättre. Kan ju iofs bero på vår RIKTIGT sköna säng! :D

2010-01-21 @ 11:46:27
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0