Bullbak!

Tänkte baka bullar igår. Men när jag kom hem från kvantum så var jag såååå trött!!
Så jag har bakat idag istället =) Och goda blev dom!!
Fick papper från försäkringskassan idag. Som ska fyllas i av min arbetsgivare (ICA alltså) Stackars Lena, hon blir aldrig av med mig =)

Idag har jag och arwen sovit lääänge! Vaknade först när S gick till jobbet, läste tidningen och sen somnade jag om. Vaknade till helt när han ringde å väckte mig (oss) vid 11.30 tiden.
Sover så dåligt på nätterna när lilleskrutt i magen lever om! Och ont gör det också (ibland)

Funderar på vad vi ska äta till middag idag. Typ korv och makaroner tror jag att det får bli! Igår åt vi rådjurssuovas, det var väldans gott! Tror det finns kvar så att vi kan äta det två gånger till *mums*

Nåväl, snart kommer Stefan hem! (han har varit duktig och varit och tränat efter jobbet!)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad jobbigt att du inte får sova på nätterna. Lill*n i min mage sover hur bra som helst på nätterna och det är ju tacksamt..tänk om den kunde fortsätta med det sen när den kommer ut :)



Ja jävlar så gott rådjurssouvasen var! Vi åt i helgen när brorsan och hans tjej var här men det är ju fortfarande kvar en massa YAY :)



Jag ska laga makaronipudding idag tänkte jag..så det blir ju korv och makaroner med andra ord :P

2010-01-19 @ 15:42:15
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0