Jag har också tråkigt...

Så jag snodde den här av Emma =)

Namn: Maria

Kallas för: Maria, pigan av pappa.

Stjärntecken: Kräfta

Höger eller vänsterhänt: Höööger

Piercingar: Ingen! Har tom tagit ut mina ringar från öronen! Min navelpiercing hade nog inte sett så fin ut just nu då min navel är nästintill obefintlig!

Tatueringar: Fjärilar på insidan av höger vad och en stor fjäril på vänster skuldra.

Längd: 164 står det i mitt pass men jag tror att jag ljög då för jag är nog bara 162.

Skostorlek: 36

Hårfärg: Mörkbrunt typ! Har gått från blond (när jag var liiiiten) till råttfärgat och nu har det blivit mörkbrunt! (naturligt alltså, färgat har jag haft det mesta... blått tex!)

Fräknar: På sommaren! Blir aldrig brun, men kan få lite fräknar :)

Motto: behandla andra så som du själv vill bli behandlad.

Kär? JA!

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ibland! Hem till jukkas!!

Tycker du att du är attraktiv? Nej, inte för tillfället! =) Är mest tjock och svullen! hahaha

Dricker du? Inte för tillfället! Tror inte mini i magen vill ha sprit! Men annars, Ja!

Röker du? Nope. Inte nu och inte annars heller!

Vilket schampo använder du? För det mesta nått tigi schampo..

Vilken parfym använder du? Hmm... De e en som jag fått av stefan i julklapp förra året... kommer inte ihåg vad den heter..

Vad är du rädd för? Skräckblandad förtjusning inför bejbis ankomst...

Gillar du att tvätta? Jo faktiskt!

Gillar du berg- och dalbanor? Ja så länge dom inte går upp-och-ner.

Senaste…

Filmen du hyrde? Tror de var "inglorious bastards" och "the haunting in conneticut"

Filmen du köpte? Oj.. Köpte en emilfilm och en lady lovleylocksfilm åt Lowa när hon fyllde år...

Låten du hörde: Var reklam för nån skiva på tv nyss... annars vet jag inte..

Låten du laddade ner? Kommer inte ihåg! (för jag vet inte riktigt hur man gör...)

Personen du ringde?  Stefan

Personen som ringde dig? Stefan

TV-program du såg?  Tittar på top model 5 nu.

Person du tänkte på?  Bebis (om h*n räknas) :)

Favorit… 

Låt: Vet inte!! 

Sak att göra: Mysa med S.. Promenera (när det inte är -30 ute)

Sport:  Att titta på eller utöva själv? Jag tycker om att gå på pass (typ pump) och att åka skridskor! Att titta på är nog alpint, längd och friidrott!

Dryck: Te, cola =)

Kläder: Just nu är det mjuuuuka kläder! I vanliga fall mina nikita jeans och nån snygg t-shirt + "munkjacka"

Film:  Ja... Jag kommer inte på nån

Bil: Pärlan! :) (min gamla bil)

Serie: desperate, greys, CSI, NCIS....

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Säkert.

Gråtit över en flicka? Tror icke de.

Ljugit för någon? Mamma och pappa säkert 10000 ggr för en sisådär 10 år sedan.

Varit i slagsmål? Ja de kan man väl säga.

Blivit arresterad? Nix!

Träffat någon från internet IRL? Jadå..

Antal..

Gånger du varit kär? Eg bara en gång. Nu.

Gånger ditt hjärta brustit? Mitt hjärta har aldrig brustit.

Hjärtan brustet på grund av dig? Öh.. hur ska jag kunna veta det?

Tjejer du kysst?  Nej jag är inte sån.

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Hmmm... De e nog någrastycken.. Mest med tessi..

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Har väl varit med i NSD´s "knattegrattis" minst 10 ggr

Senaste… 

Boken du läste? Fyrvaktaren.

Personen du fick e-mail av? Säkert facebook...

Personen du fick brev av? Fick väl nått julkort där vid jul annars e de väl bara räkningar som kommer med vanlig post..

Personen du fick sms av? Stefan.

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Om vi räknar min å stefans familj så var det igår, annars var det på annandagen då hela mamma + pappa familjen åt älgfilé (firade mamma och pappa 20 år som gifta)

Saken du köpte? Mat igår.. sak... Ja de vet jag inte riktigt..

Vad har du gjort idag? Varit ut med hunden...

Brukar du svära mycket? Hahaha ja!

När stiger du upp på morgonen? Det beror på om jag har planerat nått... vid 10 idag.

Vad har du på dig? Rosa tjockis tröja och svarta tränings/mys byxor

Vad ska du göra ikväll? Äta!!! och mysa!

Vad är du allergisk mot? päron... och lök ;)

Var har du ont? I ögonen och näsan (den kalla luften.. usch)

Använder du hårspray? Ibland.

Kan du stå på händer? HA HA HA HA HA... Jo, för 13 år sedan ungefär.. då kunde jag det...

Håkan Hellström eller The Ark? Pest eller kolera?

Salt eller socker? Det beror pååå!!

Gillar du ketchup? Jodå.

Är du glad nu? Jo! (Ska snart göra negerbollar)

Var du glad igår? Jo det var jag nog

Vad dansar du till? Först och främst ska jag vara jävligt full innan jag dansar.. Då spelar det inte så stor roll vad de e för musik :p

Stockholm är… ? Stressigt!

Göteborg är… ? Kanske inte lika stressigt..

Kan du sjunga? Min mamma skrattar åt mig när jag gör det..

Spaghetti eller makaroner? Makaroner

Land du vill besöka? Thailand, Usa.. mfl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0