krock

Så där ja...
Äntligen fredag!! (inte för att det spelar så stor roll för mig som har lördag hela veckan...) Men nu har Stefan jobbat sista natten. Skönt! Slipper jag sova ensam! :) Fast Arwen tycker nog att det är lite skönt när han jobbar natt, för då får hon sova på hans sida av sängen! Och som hon njuter av det! I natt vaknade jag av att jag fick en tass i ansiktet. Då låg hon tvärs över sängen å sträckte på sig. söthunden!
Nu ligger hon i mitt knä och jag halvligger i soffan = lite svårt att skriva! =) Så att ni vet vad alla stavfel osv beror på =)

I onsdags var vi och handlade på kvantum... Det blev en väldigt snabb handling, vi fick med oss makaroner och fetaost...
Jag hade nämligen varit GRYMT sugen på äppelmunkar HELA dagen. Och så hade dom inga färska munkar, bara torra och äckligt. Så vad gör jag då...? Jo, Jag börjar storgrina. Inne på kvantum! Stackars Stefan, han visste nog inte riktigt vad han skulle göra! Ibland börjar jag grina här hemma av helt konstiga anledningar... Men då är vi iaf hemma. inte bland folk! Well... "bara" 9 veckor kvar... eller 8 veckor och 6 dagar för att vara exakt.. (om vi räknar på att h*n kommer ut den 18 mars)

Läste i ett sånt där mail man kan "prenumerera" på när man är gravid att bebisen börjar lugna ner sig i magen nu... Inte våran bebis iaf! Igår när jag låg i soffan kändes det som att jag hade en vindrutetorkare i magen. Den lever om mer än nånsin!

Igår storstädade vi hela lägenheten. Men ser nu att vi glömde torka av TV-bänken.. Den suger åt sig damm som... jag vet inte vad.... Vet inte exakt hur smarta vi var när vi köpte en tvbänk i typ pianolack?! Såg på "rent hus" att man kan torka av med vatten blandad med sköljmedel, att den inte ska dra åt sig så mycke då... Ska testa det!!
Arwen är som en liten unge när hon äter.. Mat överallt!! Och det gör SVINONT när man trampar på hennes %¤#&%¤# kulor!

I morse när Stefan kom från jobbet så hade han varit på ett fik och köpt wienerbröd och macka åt mig!! Han är så söt!!! (eller kanske livrädd?) Igår hade han med sig en bulla hem.. :) (jag kommer att bli TJOCK)

Jo.. kl 10 så ringer det i stefans telefon.. Eftersom att han har jobbat natt så sover han då.. Iaf så är det ett okänt nummer. En tjej lämnar ett mobilsvar. Hon har backat in i våran bil. Vad är det för jävla sopa! Jag hade ALDRIG ringt upp bilägaren om jag hade backat på nån bil.... :D Ja, det var väl snällt iaf. Steffe ska ringa upp henne sen när han vaknar.

Nä Nu ska jag torka av den där tv-bänken.... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0