Stick i fingret.

Har varit hos bm nu på morgonen. Allt var bra med både mig och bebis! Järnvärderna som har varit lite dåliga var nu väldans bra! (kan det bero på att jag tog en järntablett 1 timme innan?=) ) blodsockret var också bra.. 4 nånting (man "får" ha upp till 8.8 när man är gravid) SF måttet var 30 cm.. så magen växer ungefär med 1cm i veckan! Bebise sov och hans/hennes hjärtljud var ungefär 130.. h*n ligger med huvudet neråt och vi får hoppas att h*n håller sig så =)

Såg ni förresten "familjen annorlunda" igår? Helt galet! Och väldigt imponerande att dom vill och klarar av att ta hand om så många ungar!

Tror att jag ska ta med arwis på en promenix.. Och sen ta ett vaaarmt bad =)



Vilka är ni som läser min blogg? =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag läser såklart=)

2010-01-26 @ 18:02:05
URL: http://alfa.blogg.se/
Postat av: Anna

Me2

2010-01-26 @ 19:24:03
URL: http://cyberkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0