Tvåtusennio.

Hade en väldigt mysig nyårsafton igår!! På morgonen vid 9.30 tiden släppte jag av stefan på jobbet och jag åkte å handlade nyårsmat. Sen hem och ut med arwen en stund.
När stefan kom hem åkte vi till Rutvik och gav en t-shirt åt hans kusin pekka. Den var uppskattad!!

När vi kom hem började vi laga mat. Fläskfilé och bakpotatis, det vvar väldigt gott!

Vi tänkte äta jordgubbar och hallon med vit choklad och after eight gjort i ugn och glass till efterrätt... Vi började kolla en film som vi hyrt och jag somnade såklart... Så det blev inge mera äta! Får bli ikväll när Stefan kommer hem från jobbet =)

Arwen som annars är väldigt tuff låg mellan mig och stefan hela kvällen! Och vid 12 slaget när det började smälla som värst var husses famn en väldigt trygg plats =) sötvovven :)

Vad gjorde vi 2009?
En väldans massa saker!!! Jag sa upp mig från mitt jobb och flyttade hit till Luleå. Bebisen flyttade in i min mage och vi flyttade till bergnäset! Nästan allting har förändrats sedan 2008!

Vad gör vi 2010?
Nu idag 1/1-10 är jag i vecka 29+0. 11 veckor kvar tills bebis ska flytta ut från magen! (som ett sommarlov ungefär.. och hur fort gick inte dom på den tiden när man gick i skolan?)
Så nu väntar vi bara på det!
Pojke eller flicka, flicka eller pojke? Det är frågan och jag har ingen aning!!

På söndag kommer mira hit för att bo här när mamma och pappa är på "semester"

Nu ska jag ta ett bad!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0