"Utmanad" av Nathalie

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Gick i 9an... Hängde i stallet hos krokur typ..

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
För exakt 3 år sedan (3 januari 2009) åkte jag tåg från kiruna till luleå.. Annars jobbade jag på ICA och bodde i mitt etta i kiruna.

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Chips, popcorn.. karra! Nötter... ååååh... nått mer säkert.

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Öhhmm... Ingen tror jag.

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Resa, spara, köpa hus, ge lite åt mamma å pappa... å shoppa :)

6) FEM DÅLIGA VANOR
Tidsoptimist nr 1!! lättirriterad... oförmåga att tro på att andra kan göra någonting rätt.. tankspridd (speciellt nu..) (ska komma på en till grej....)

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Dricka te (eller ja fika :) ) Umgås med mina nära och kära.. Köra/åka bil.. promenera med vovvi.. bada ;)

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
"harem-byxor" (eller vad de nu heter.. ni vet när de ser ut som att man har en elefantblöja på sig) gladiatorsandaler... basker! Pälskappa... Såna där Jeans som har jättesmala ben.. som man knappt får ut fötterna från... Väger man mer än 45 kg ser man ut som en kyckling i dom....

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Hm... leker väl med datorn.. annars inget...

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
Anna, Linda, Emma, Tessi och natta (fast hon har ju gjort den redan) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0