Äääääääta!

Det är vad jag har gjort idag känns det som! Men det måste man ju få göra ibland!
Började dagen med mammafika hos Malin, Thomas, Alice och Astrid i Kallax. Tanken var att vi skulle bada men igår när jag skulle leta fram min bikini så hittade jag den inte :/ Beställde då en ny omedelbart bums. För även om jag är lite sladdrig efter graviditeten så tänker jag faaan bada i sommar! Alla gravidkilon är borta (plus lite till) Men formen är långt från vad den borde vara! Iallafall så var det bara 2 tappra mammor som badade i regnet! Alla större barn plaskade glatt på i lilla poolen! Malins man hämtade mat åt oss från MAX. Hur lyxigt var inte det? Sen efter badet fikade vi kladdkakemuffins(visst var det de?) de måste jag också baka någon dag.. Ja och mockarutor. Gott gott gott. Men ätadet slutade inte där. Nu håller jag på å bakar bullar här hemma!!
Ikväll blir det en LÅNG promenad. Blir så peppad av Malin K och hennes "no more sunkmorsa" projekt! Jag ska fan också börja! Bara för att man mår så mycket bättre om man rör på sig. Och jag känner redan nu att jag får ont i ryggen av att bära omkring på Holger. Och det är inte som att han blir lättare precis! Så jag behöver verkligen träna!!

Nu brände jag mig på en plåt också. Ett tecken på att det är dåligt att baka bullar?=)
Ja ont gör det så jag ids inte skriva mera.

Hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0