Dopet.

På lördag ska Jim Holger Anders döpas!
Först ska vi vara i kyrkan och sen ska vi fika i Rutvik.
VAD vi ska fika funderar jag på nu. Vi har bestämt oss för att skippa den "matiga" biten så vi kör endast på fika-fika. Sött och slisk ni vet. Så ni som ska komma. Ät först (om ni vill alltså, inget tvång).
Ska iaf baka morotskaka (då vet jag iaf 2 som blir överlyckliga, Stefan och Kristoffer) Sen så tror jag att vi iaf ska beställa en tårta. Men jag vill även baka egen tårta (lika å beställa så att det iaf finns en tårta om jag skulle misslyckas kapitalt) Vill ha vit marsipan på tårtan och massa gulligt pynt. Har dock inte beställt nå pynt så jag får förlita mig på att det finns nå gulligt på affärerna, alternativt göra själv (harkel).
Funderar på att göra nån hallonmousse eller chokladmousse att ha i tårtan. Frågan är då: ska jag test göra nu för att veta vilken jag vill ha eller chansa på fredag?
 (nu vaknade Holger, får fundera vidare med honom i knät.... )
Hm....

Och vad ska jag ha på mig??


Ja frågorna är många. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0