En bulle i ugnen.

Eller ja, ett gäng bullar.

Håller på att baka bullar till dopet. Precis "slängt" in första plåten i ugnen. Ska bli gott å provsmaka bullarna sen!

Idag har vi varit på BVC med våran kille som nu väger 6695 gram och är 62,5 cm lång. Igår gissade jag på att vågen skulle stanna på 6700. Och jag var ju ganska nära!!
Den 30/8 är det dags för sprutor igen :/ Usch vad jag gruvar mig...

Igår var vi på stan hela dagen! Först var jag och klippte mig och Stefan och Holger strosade på stan och kollade kläder åt Stefan. Han hittade en kostym som han ska ha på dopet (uppklätt värre!!!)

Sen skulle jag hitta kläder. Lättare sagt än gjort. Jag letade och letade överallt! Hittade tillslut en klänning på lindex som fick duga. Den var dessutom på rea och så var det "2 till priset av 1" Så jag fick en rosa och en svart klänning för 79.50. När vi satte oss i bilen så kom jag på att jag köpte en rosa klänning på gina förra sommaren och som jag aldrig använt.. TEstade den när vi kom hem och jag tror att det får bli den. Fast den kanske är i kortaste laget...

Nu sover lilleman och jag ska plocka ut bullarna ur ugnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0