God morgon god morgon!

Holger har varit vaken hela natten känns det som! Ellöer nä det har han inte. Men först vaknade han vid 2 åt, fick torr blöja och somnade om. Sen vaknade han strax efter 4 och åt. Då klev Stefan upp vid 5 kanske (?) och gick till jobbet.. (alltså vaknade jag då också..) Sen vaknade Holger vid 6. Käk och torr blöja. Hur mycke kan en bebis kissa på natten eg?=)
Ja. Klockan 7.30 tyckte han att mamma hade sovit klart och blev världens grinolle-unge så vi klev upp. Nu är han supernöjd och busar med spöket laban i babygymmet. Han tycker att det är skitkul att vända sig från rygg till mage.. Eller iaf försöka vända sig. Oftast lyckas han men eftersom att han ligger i babygymmet så kommer han inte över på rygg igen (kanten tar emot) Så då blir han ARG för han gillar inte att ligga på mage :) Men han får ligga och kämpa ett tag innan jag hjälper honom.

Idag..... Stefan jobbar till kl 13 tror jag. Sen ska vi och köpa sockar åt Holger. Det där jävla babyskyddet tar sönder alla... Hur smart är det å ha nån karborre (stavning?) grej just vid fötterna?
Sen tänkte vi ta en bastu i stugan.
På måndag blir det KIRUNA!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Thaimatsexpressen. Det ligger där piri-piri låg. Ut mot flygplatsen, men ärligt talat rekommenderar jag det ej, fast jag är väl bortskämd antar jag, de andra verkade gilla sin mat. ;)

2010-07-10 @ 09:00:00
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0