HAHA

Beställde tårtor till dopet idag. Tänkte ta från bygårds i Rutvik men dom hade semester stängt.. Så vi (Stefan) ringde 118118 och frågade efter numret till Holms konditori i Luleå. Han blev kopplad dit och fick numret som SMS. Vi beställde 2 tårtor och tänkte att "skönt, då var det fixat"
Väl hemma så kommer Stefan å säger du.. undra vad det här är för nummer?! Det var ett konstigt riktnummer och vi kollade upp det. Det är ett konditori i Bergkvara. Det ligger kanske 30 mil söder om Kalmar. Det hade blivit lååååångt att åka och hämta dom tårtorna!
Tur att Stefan kom på det!!
Vad är det för nötter som jobbar på 118 118 eg??

Nä. Nu ska jag springa ner till tvättstugan.

Kommentarer
Postat av: Marie

Ingen aning. Vet varken vad den heter eller vilka nummer den hade. ;) Skulle också välja den kortaste och trodde jag gjorde det.. tills John vände blad och frågade mig om jag sett att en fortsatte på en hel sida till. Fan också.

2010-07-30 @ 12:52:19
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0