Happy birthday

toooooo meeeeeee!

Nä. Jag slutade fylla år förra året. Fast jag ska iaf baka en tårta! Så den som är sugen på tårta kan dyka upp på kyrkstugvägen i jukkas idag!
Ikväll ska jag till Alida och kolla på deras hus som dom köpt! Kommer väl inte direkt att bli mindre hus-sugen efter det men nåväl =) Camilla ska också dit och Mona också tror jag. Alla dom jobbade på ICA med mig och jag måste säga att jag saknar mina arbetskompisar VÄLDIGT mycket! Det var ett så bra gäng!
Vill ju hinna träffa Ida och Erik också. Ska ringa henne i kväll! Hade tänkt göra det igår men både jag och Stefan fick så jävla ont i magen efter att vi ätit! (var på thai) Stefan for iväg någonstans med pappa och jag somnade på soffan.

Nu ska vi åka upp till stan en vända.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0