Hur man än.....

..Vänder på steken så har man alltid ena sidan ner.


Nu är vi hemma. Eller vi kom hem i fredags kväll!
Igår var vi och köpte dop-present åt Mika som ska döpas idag! Eg hade vi beställt dop-present från babyshop men den är borta. Vi tror att brevbäraren har lämnat den i trappen.. och eftersom att vi inte varit hemma på hela veckan så är det någon annan som tagit den :/ På måndag ska vi kontakta både babyshop och posten...
Det är inte första gången dom bara lämnar i trappen. Jag beställde ett par skor för kanske 2 månader sedan. Dom stod i trappen när jag kom hem en dag.. Stefan beställde också ett par skor och även det paketet stod i trappen... Skor för typ 1000 kr lämnar dom bara i trappen sådär! Och tänk om man beställer ännu dyrare grejer och så försvinner det... Irriterande!

Vi har iaf haft det mycket bra i Kiruna/Jukkas. Jag har hunnit träffa nästan alla, om än inte så länge... Men vi åker upp igen när Stefan har semester...

Var och hälsade på Alida, Johan och Hjalmar (och bebisen i magen) i deras nya hus. Och som sagt så är vi grymt hus-sugna! Men vi vet inte vart vi vill bo!! När vi är i Kiruna så känner vi båda att det är där vi vill bo! Men då är vi ju där typ 1 vecka i taget. Man blir ju rätt less efter ett tag.. Men samtidigt så vill jag ju såklart bo nära mina nära och kära och de flesta bor ju där. Lowa hade ju blivit jättestor sedan jag såg henne senast! Nu får jag ju träffa henne igen till Hogges dop men sen vet man ju aldrig när det blir :/

Nu på morgonen har jag duschat och plockat fram kläderna jag ska ha idag. Kl 09.00 ska jag väcka Stefan..

Sitter här vid köksbordet med en kopp te (hade en bulla också men den har jag ätit upp=) )


Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0