Jag vill men jag kan inte.

Jag kan men jag vill inte!

Den där Holger alltså!! Först kämpar han för att komma runt på mage, och när han väl kommer runt så blir han arg för han vill inte ligga på mage så då får han kämpa sig tebax till rygg.

Håller på å kollar vilka bilder vi ska framkalla.... Känns som att det kan vara kul å ha lite bilder "på riktigt" göra ett fint album och sånt... Inte så kul om datorn skulle krascha (stavning?) Då är ju typ alla bilder borta. Så det är dagens projekt.... Men nu har jag en grino gnällig unge så jag tror vi beger oss ut en stund.. Så att Stefan får sova lite! (han jobbar natt denna vecka) TRE skift kvar sen har han semester!!!!!

Kom på igår att vi nog borde börja planera lite inför dopet...
Pappa: Vad ska ni ha för tårta?
Jag: Öööööh, Jag vet inte.. Kanske både smörgåstårta och sen vanlig??
Pappa: Ska vi köpa smörgåstårta?
Jag: Jag tänkte att mamma skulle göra... (mamma tittar förvånat på mig)
Pappa: Jaja... Vad ska ni ha för vanlig tårta då?
Jag: Jag vet inte.. Jag tänkte att mamma skulle baka ;)
Pappa: Jaaahaaa.. Eller så kanske vi köper?

Tycker lite synd om mamma. Hon har hållt på å sy på Hogges dopklänning i flera veckor! Och den blev verkligen jättefin! Får hoppas att den kommer till användning fler gånger =)
Idag åker dom till jukkas och kommer tillbaka nästa vecka. Då tar dom med sig både mormor och farmor..
Tror lillebror får sova på våran soffa under den helgen... Det lär bli lite trångt i stugan!!

Så.. smörgåsyårta? Jo jag tror det.... Men mamma får hjälpa =)

Och vanlig tårta blir det också... Å mamma får hjälpa.. Annars lär det bara bli skiiiiiit =)


Nä. Nu ska vi gå ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0