Jahaja!

Så var det måndag igen! Stefan jobbar förmiddag denna vecka! Mycket bättre än natt! Sämre betalt så klart men jag föredrar när han jobbar fm. Det enda jobbiga är att Holger brukar vakna vid 5-6 tiden för att äta. Och Stefan går till jobbet vid 05.45 tiden och oftast håller vi på å somna om då men Holger blir så intresserad av allt ljud och alla rörelser.. Men men han somnar ju iaf efter en stund (oftast iaf...)

Idag har jag varit till optikern och kollat synen + beställt nya glasögon. Dom jag har är SÅ repiga och mina ögon är fortfarande för torra för att ha linser hela tiden. Beställde ett par av dom billigaste specsavers. 396 kr för synundersökning och kompletta glasögon! Valde ett par enkla svarta. Inte världens finaste men dom duger. Gissar på att dom lär åka i golvet ett X antal gånger nu när Holger tycker att det är så kul å ta tag i allt han ser... Ska köpa ett par andra sen när jag hittar ett par som jag verkligen vill ha och känner att jag vill läffa dom pengarna på ett par glasögon. =)

Holger somnade kl 19 i mommos famn och vaknade igen för 30 minuter sedan... så 1½ timmas sömn blev det för lilleman. Får se om han hade tänkt somna snart igen... Hoppas det =)


I morgon ska vi till Boden och fira Stefans pappa som fyller 70 år!

naaaae nu vet jag inte vad jag ska skriva!

Ska försöka natta min unge!


God natt!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Allvarligt?? :P Haha världen är allt bra liten, vad heter din sambos mamma, min mor har säkert koll byn är ju inte direkt stor :P

2010-07-05 @ 21:30:34
URL: http://perdyy.blogspot.com
Postat av: sofia n

haha! vad hette han då? världen är liten .käymäjärvi är ju världens minsta by!

2010-07-06 @ 22:26:00
URL: http://underbaravilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0