Jo så att...

Då var det fredag. Stefan har jobbat sista natten och har nu SEMESTER! I morse var det meningen att jag skulle få sovmorgon. Stefan tog Holger och gick till köket. Holger var nöjd i.. 15 minuter kanske sen blev han arg, argare och argast. Stefan gav honom mat. Sen blev Holger arg igen.
Jag klev upp nångång mellan 8.30 och 9. Sovmorgon? nae.. Men jag fick ju ligga i sängen iaf ;)
Förstår inte hur Stefan kan sova när Holger skriker. Jag kan då inte det!

Nu ska jag göra mig i ordning och sen fara till Rusta och köpa ramar. Har kommit på en grej. Ska göra egna "tavlor" om jag lyckas återstår att se (ja om man kan ha dom på väggen alltså ;) )

Så vad händer till helgen då?
Vet inte. Tapetsera lillens rum är prio 1.
Sen blir det nog bara å slapppppppa!

Såg förresten en orm i tisdags. I stugan. FY så äckliga dom är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0