Kladdigt...

Har precis slängt (eller ja, inte precis slängt...) in en kladdkaka med daim in i ugnen! Hoppas den blir gooood! Och nej jag ska inte äta hela själv. Vi ska ta med den till Sinksundet. Blir att grilla med mamma och pappa och jag tänkte ta med efterrätten =) Så daimkladdkaka med grädde ocg jordgubbar (Hej hej projekt "no more sunkmorsa") Men vad är en sommar om man inte får äta massa gott? För det är ju inte ens fint väder. Då måste man ju få äta (eller?)
Ja. Promenad med Nathalie hoppas jag att vi ska hinna med i helg!

Nu ska jag mata min bejbis!


Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Malin

Näää vad är en sommar utan grillat och goda efterrätter? ;) Mina 7 kilon jag vill bli av med börjar jag jobba på när grillsäsongen är över haha.

2010-07-09 @ 22:15:55
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com
Postat av: nathalie

ja men det hinner vi med :)

2010-07-10 @ 10:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0