Oj oj oj.

Tredje uppdateringen på en dag! Inte illa!

Lilleman sover och Stefan duschar. Jag sitter och funderar på doptårtor. fortfarande. Om jag kanske gör en tårta med vanlig botten och vaniljkräm + hallonmousse som fyllning?
Och en "kladdkaketårta" med jordgubbsfyllning (som Marie hade på midsommar) Den låter god. Men kanske måste provbaka en sån i morgon? Ska jag då strunta i att köpa en tårta? Eller är det lika å köpa en tårta också. OM dom jag bakar blir oätliga?`

Förutom att jag har funderat på dopet typ hela dagen så har vi inte gjort så mycket. Jag har målat lite i sovrummet och Stefan har satt lite lister i Holgers rum. Måste köpa mer lister i morgon....

Sen är det bara hallen kvar!!

Vi har ändå hunnit med ganska mycket på 1 år. Och om man räknar sen april 09 så har vi hunnit med följande
*Flyttat ihop
*Flyttat till annan lägenhet
*Köpt typ alla möbler
*Skaffat barn
*Renoverat nästan hela lägenheten (det enda vi inte gjort själva är golvet i köket + hallen)
*Bytt bil.

Ja massa annat också. En massa tråkiga saker (som att låta våran Arwen somna in) Och ännu mer roliga och underbara saker (som när Holger kom)

Vi vill ju båda flytta till hus. Helst igår. Men det får vänta ett litet tag. Vi behöver ju inte leva livet i 190 km/h hela tiden! Nu har Stefan semester och vi ska mest bara ta det lungt och njuta.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ibland är 190 km/h bra. Vi har kört på den varianten och det verkar fungera toppen!:)

2010-07-27 @ 11:21:16
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0