Pang pang

I natt har det åskat och regnat som bara den!
Klev upp till ett regnigt jukkas och termometern visade 9.6 grader. Det är en riktig Kiruna sommar! Förstå att jag ALDRIG har hängt undan vinterjackan på sommaren. Ska man ut med hunden tiiiiidigt på morgonen så kan det vara skönt att kunna ta på sig en varm jacka! =)
Igår var vi på ranten hela dagen!!! Först fika med Alida på safari och sen gick vi till ICA (vars jag jobbat förut) och där ville alla gosa och gulla med min lilla skatt.  Sen åkte vi till Tessi där Lowa var å hon ville ju såklart känna lite på Hogge.
Vidare till mommo där vi tog en snabb kopp kaffe (eller ja, jag drack saft) Sen hem till jukkas.
Palt till middag. Så himmla gott!!! Mata bebis och iväg upp på stan 18.55 stannar bilen utanför folkets hus. Där står Tessi och väntar och vi går och köper popcorn och loka och sen in i biosalongen för att se eclipse. Den var bra! Såg New moon i måndags men somnade så jag missade slutet... Men det gick bra å se "3an" iaf!
Nu sover min lilla skrutt. Stefan  är och hjälper pappa med båten och mamma syr på Holgers dopklänning.
Jag är helt sjukt sugen på cola och choklad. Men har satt cola förbud på mig själv under veckorna. På helgerna får jag dricka cola och om jag går och fikar under veckorna kan jag få dricka annan läsk. Har druckit alldelens för mycket av den vara den senaste tiden..
I morgon fyller visst jag år. Då blir det tårta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0