Skitunge!

Satt i soffan med Holger och hade det mysigt.. Pratade lite, skrattade och åt! Så bajsar han, och det måste han ju få göra och han hade ju blöja på sig! Lyfter upp honom och ser att ojdå han har visst bajsat jättemycket så det kom ut vid benen! (han hade inga byxor på sig, bara en body...) Blev lite bajs på mig och SÅKLART så sprattlar han omkring som en tok så efter 10 sekunder så har jag bajs överallt! Ropar på stefan som kommer och tar bajsungen från mig, in på toa och mamma + bebis i duschen! =) I morse kräktes han.. På min hals och i mitt hår. Han är allt bra go!

I fredags var vi till storforsen med Jocke, Anna och Mika samt Jocke å Annas kompisar Theresia (?) och Daniel som kom från ske-å med deras son Theo 11 månader! Vi hade det trevligt och åt lunch på hotellet där. Inte så värst bra mat. Eller det gick ju att äta men det var ganska dyrt tycker jag.. Fast med tankepå vart vi var så var det helt OK!
Vi hittade ett mysigt ställe vid forsen där vi fikade lite festis, kaffe och massa olika sorters kakor.

Nu håller vi på å donar här hemma. Vi har tvättat på morgonen och nu har vi lagt nya bänkskivan på plats. Det blev riktigt fint! Håller på å bya sängkläder men blev lite irro. Öppnade balkongdörren får å vädra lite (man går ut på balkongen från sovrummet) Och så sitter grannarna nedanför å röker på sin balkong = Det stinker rök i hela sovrummet!

Har förresten börjat tappar hår. Helt sjukt mycke hår. Hade som tänkt gå till frissan å klippa nån fin frisyr. Men har helt tappat lusten för det. Men jag hoppas att det ger med sig snart! Tappade ju rätt mkt när jag var gravid också. Ungefär i mitten av graviditeten när illamåendet började ge med sig lite... Är helt hemskt att duscha. Håret bara faller av när man tvättar det...

Nä. nu har vi en grinOlle på golvet =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Då är vi två. Mitt hår bara rasar av. Jag som precis, efter månader av sunkmorseliv, tänkt gå till frisören för att fixa till mitt hemska hår..Man tappar verkligen lusten när det ligger en stor hårboll i duschen varje dag.

2010-07-04 @ 19:30:37
URL: http://alicesochastridsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0