Sommar?

Vars är sommaren?

Jag sitter här och äter en bulla och dricker en kopp te medans Holger kämpar på i babygymmet.

På måndag åker vi förhoppningsvis till Kiruna. Ska bli kul å få träffa alla där uppe! Saknar Lowa speciellt mycket. Hon har haft "pappavecka" dom senaste gångerna vi varit upp. Det har hon nästa vecka också men Tessi skulle väl låna henne nån dag =) Tänk att hon har blivit 4 år!! Helt sjukt vad tiden går fort. Hon föddes ju nyss!!! Och Holger blir snart 4 månader... Då ska han få börja smaka på mat! Det ser jag fram emot! =)

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Fara förbi i sinksundet senare med lite kläder som jag tvättade åt mamma och pappa igår. Och så måste jag åka och köpa blöjor! Och handla mat... Då kan det vara en fördel om man har penkis på kortet... Och jag hittar inte min internetdosa så det blev lite svårt.. Kanske får svänga förbi Stefans jobb och ta hans kort i värsta fall.

Å vad han är söt min unge. Först har han legat och KÄMPAT för att få tag i tutten som låg en bit bort från honom i babygymmet. När han väl fick tag i den så fick han kämpa ännu mer för att tillslut få in den i munnen rätt väg =) Blir alldelens varm i mammahjärtat varje gång han gör nå nytt!

Nä. Nu ska jag göra oss båda i ordning och sen far vi och handlar!


Kommentarer
Postat av: nathalie

ja det ska vi verkligen göra :) investera i ett träningskort och hänga där fyra gånger i veckan ;)

2010-07-09 @ 13:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0