Stor pojken!

Igår blev våran stora kille 4 månader!! Nu "får" vi börja med smakisar åt honom ;) Har inte gjort det ännu utan tänkte vänta ett tag. Hur länge vet jag inte. Har  köpt lite mat åt honom så han kanske får smaka redan idag. Eller i morgon eller nästa vecka. Ja, jag vet inte riktigt.

Min gamla klass/jobb-kompis Catti har fått en liten flicka idag! Så kul!

Nu har Holgers rum fått tapeter.... DOCK så märkte vi när det var klart att all tapet inte är likadan. Ena rulle var mycke vitare än dom andra! Måste åka på colorama å hämta en till rulle i morgon....

Tänkte gå å klippa mig i veckan.. Så att man är fin i håret till dopet... Ser ut som en kråka för tillfället!!

Nu vill min bebis ha mat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0