Torsdag (?)

Visst är det torsdag idag?

Har vaknat tiiidigt av en liten bejbis som inte ville sova. Han fick ligga i våran säng och bara vara. Kläsa lite på sin pappa osv =) Sen började han nypa sin mamma lite väl hårt så vi klev upp ;)
Har diskat och ska ta tag i städandet.

Igår var vi på dopsamtal och skulle välja en psalm. Jag har liksom ingen koll på psalmer så vi valde typ den kortaste.

Sen kom frågan om vi ska ha nå faddrar upp. Och nej det hade vi inte tänkt ha. Men så sa Stefan att "syrran skulle säkert vilja vara fadder" Jag "Mmmm.. Jag har ju frågat dig för flera veckor sen om vi kanske skulle ha henne som fadder, du kan ju inte komma på det NU" Ja. I bilen påväg hem därifrån så kommer vi fram till att jaja Okej. Vi ringer å frågar Pernilla. Och jo hon ville hemskt gärna vara fadder. Men ska vi då ha nån till? Typ nån av mina bröder? Men vilken av dom? Och om vi nu frågar Kristoffer, är det säkert att han kommer?=) Och vilket skick är han i isf. Han snackade ju om å gå på PDOL..... (min lillebror kan få för sig typ nu att han kanske skulle åka till skåne. Och ja, då sätter han sig i bilen å kör till skåne, han är galen) Men vi frågar iaf Kristoffer å han mumlar nånting som jag tar som ett ja.. Så nu ska vi alltså ha faddrar. Måste ringa å meddela prällen...

Ska beställa två tårtor... Å så ska jag baka en. Igår bakade jag som sagt bullar och i morgon ska jag baka morotskaka.


NU ska jag fortsätta med städandet. Hur tråkigt det än är så måste det göras.

Kommentarer
Postat av: Marie

Innehöll eran psalm något om döden? ;)

2010-07-29 @ 20:47:44
URL: http://rudies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0