VARMT

Har det varit idag! Jag och Holger vaknade och klev upp vid 10.30 tiden!! Första gången vaknade han vid 5 och åt. Sen vid 8 och då skulle vi bara sova en liiiiten stund till och drog alltså på till nästan halv elva!

Eftersom att det var sånt kanonväder och vi (jag) inte ville sitta inne i lägenheten så drog vi ut till sinksundet. satt och chillade när det kommer massa stora äckliga flygmyror!! In fort som fan!

På eftermiddan åkte vi till Boden för att uppvakta Stefans pappa på 70 års dagen. Holger fick en söt body med bamse på av sin faster Pernilla och av farfar fick han presentkort på kappahl!

Väl hemma igen så grillade vi hamburgare. GOTT!

Och nu är det natti natt för familjen Haapalainen/Alanentalo på Stengatan!


Godnatt!

Kommentarer
Postat av: sofia n

ja! mamma hälsar att hon har träffat sune många gånger. tydligen jag oxå men det minns jag inte. Men jag känner en av hans bröder,sören och hans fru Rita. Vet vem den andra är han är just nu och skottar hö med min morfar:-D haha. världen är sjukt liten ibland

2010-07-06 @ 23:20:28
URL: http://underbaravilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0